Testreszabás

Cookie-kat használunk, hogy segítsünk hatékonyan navigálni és bizonyos funkciókat elvégezni. Az alábbi egyes hozzájárulási kategóriák alatt részletes információkat talál az összes cookie-ról.

Azok a cookie-k, amelyek a „Szükséges” kategóriába vannak sorolva, a böngészőjében tárolódnak, mivel alapvető funkciók engedélyezéséhez elengedhetetlenek az oldalon.... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

INFO

Amire büszkék vagyunk: az Európai Bizottság (EC) és a Nemzetközi Sakkszövetség (FIDE) által kiemelkedő oktatási innovációként értékelt és támogatott Polgár Judit Módszer 2013 óta része a magyarországi oktatásnak. A Módszer része a Sakkpalota Program.

50000

GYERMEK

3000

PEDAGÓGUS

750

INTÉZMÉNY

A NAT-ban – az általános iskolák alsó tagozatában – 2013-tól választható tantárgyként szereplő „Képességfejlesztő sakk” a sikeres tanítási-tanulási folyamatot támogatja a Sakkpalota Program alkalmazásával. A tantárgy a sakk alapszabályait és eszközrendszerét használva épül be az általános tanterv alaptantárgyainak tananyagába. 

Az oktatást a Sakkpalota tankönyv- és munkafüzet-sorozat segíti

A program alapján tanuló gyerekek, az azt alkalmazó pedagógusok és intézmények száma 2013 óta folyamatosan növekszik.

A tananyag kereszttantervi jellegű: sok hivatkozást használ, és fontos készségeket fejleszt más tárgyakhoz, például a matematikához, az íráshoz.” BELMA-értékelés

Nem önálló tevékenység a sakk, hanem a tananyag feldolgozásának háttere. Rendszert, elvonatkoztatási terepet, átlátható, kézzelfogható viszonyokat ad, vagyis kiválóan pótolja a digitális kultúrában hiányzó tapasztalatokat.” – Dr. habil. Gyarmathy Éva MTA Pszichológiai Kutatóintézet tudományos főmunkatárs

Gyakorlatorientált, élvezetes, követhető.
„Lényegre törő, kreatív, gyerek- és tanár-, azaz emberközpontú.”
„Új, hasznos játékokat használ, amelyeket az óráimon alkalmazni tudok és tovább is gondolhatok.”